The SuperMak Wonderland

You are now entering SuperMak's teritorry..This Blog only share about common things of me, my family, life and anything about LIFE! I blog for GENERAL things in life..so dont ask why my blog doesn't have a theme :)
Those who like to read it..please welcome to share your ideas or story, SuperMak will love to have it! Those hate it, kindly leave this page right away...muahahaha...no offences
Thanx for visiting sweeties! ^_^

Wednesday 1 January 2014

Nak Tau Tak?

Psstt.. Nak tau tak? Mom ada gentle reminder untuk semua pembaca budiman (Ade ke orang nak baca Blog haku ni..erk) x sangka plak Blog kecik ni ada stalker and haters. Xpayah nk judge lelebih la ek.. Ingin saya tegaskan disini, SAYA BUKAN BLOGGER SEPENUH MASA ye..dan saya hanya PENULIS AMATUR menulis apa yang saya suka (ianya seperti virtual diary saya).. So xpayah la nak perli2 bahasa rojak yang saya pakai.. Just because I'm a Master's holder I cant use informal, simple yet fresh language to express my feeling.. Suka hati akula.. aku xmintak idea ko kutt..


So, please remember: Jika anda kurang senang, benci, marah, meluat, menyampah, sakit hati, sedih yang melampau, dan apa saja rasa kurang senang dengan isi blog ini...segala hormatnya TINGGALKAN blog ini dengan segera... I'm 'blogging' to express, not to impress or depress anyone...

Bye! PeaceNoWar!

Nota Kaki: 'Haters don't really hate you, they hate themselves;because you're a reflection of what they wish to be'

No comments:

Post a Comment

Cakap Kat SuperMak...