The SuperMak Wonderland

You are now entering SuperMak's teritorry..This Blog only share about common things of me, my family, life and anything about LIFE! I blog for GENERAL things in life..so dont ask why my blog doesn't have a theme :)
Those who like to read it..please welcome to share your ideas or story, SuperMak will love to have it! Those hate it, kindly leave this page right away...muahahaha...no offences
Thanx for visiting sweeties! ^_^

Saturday 23 March 2013

Zara The Explorer

Dunia baby semuanya indah. Maka, sifat ingin tahu dorang tak terbatas. Semua benda dia nk explore..nak try.. Hai alangkah bagusnya kalo kita leh memahami dan merasai imaginasi mereka supaya kita pon leh join haha.. Baby tidak mengenal takut dan putus asa untuk mencuba. Yaaaa my zara delisha pon skg nmpknya semakin lasak. Panjat memanjat tu da perkara biasa..walaupon dia tu baru 11 bulan..haih.. Tapi seronok melihat ragam dorang ni...kekekeke

No comments:

Post a Comment

Cakap Kat SuperMak...